ترجمه فوری متن تخصصی حسابداری

موسسه ترجمه برساد با توجه به تجاربی که در زمینه ترجمه متون تخصصی حسابداری دارد، به سه صورت عادی، نیمه فوری و فوری سفارش ترجمه متن تخصصی حسابداری را انجام می دهد


موسسه ترجمه برساد با توجه به تجاربی که در زمینه ترجمه
تخصصی حسابداری دارد، به سه صورت عادی، نیمه فوری و فوری سفارش ترجمه متن تخصصی حسابداری را انجام می دهد.

ترجمه نیمه فوری نسبت به ترجمه عادی 25 درصد سریعتر انجام می شود.

ترجمه فوری نسبت به ترجمه عادی 50 درصد سریع تر انجام می شود.

به عنوان مثال اگر ترجمه متن تخصصی حسابداری در حالت عادی 4 روز زمان نیاز داشته باشد، ترجمه نیمه فوری همان متن تخصصی حسابداری 3 روز و ترجمه فوری آن 2 روز زمان نیاز خواهد داشت. در نظر داشته باشید هر چه زمان ترجمه متن تخصصی حسابداری کمتر شود، هزینه آن بیشتر می شود. بخش قیمت ترجمه متن تخصصی را مشاهده نمایید.

من عجله دارم!  

ما درک می کنیم...

ممکن است شما برای دریافت ترجمه متن تخصصی حسابداری عجله داشته باشید و در هنگام ثبت سفارش حالت فوری را انتخاب کنید. اصلا نگران افزایش هزینه ترجمه فوری نباشید. زیرا موسسه برساد به طور دقیق هر سه زمان تحویل  عادی، نیمه فوری و فوری را به شما اعلام می کند و شما بهترین زمان را می توانید انتخاب کنید. به عنوان مثال ممکن است عجله شما برای 4 روز بوده و حالت فوری را انتخاب کنید اما پس از بررسی مشخص شود که ترجمه متن تخصصی حسابداری شما در حالت عادی همان 4 روز طول خواهد کشید. بنابراین دیگر نیازی به عجله نبوده و شما همان هزینه حالت عادی را پرداخت می کنید و نیازی به پرداخت هزینه اضافی وجود ندارد.




درباره دیکشنری تخصصی برساد


دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است. استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.