هزینه ترجمه متون تخصصی برق

موسسه برساد با توجه به تجربه ای که در کار ترجمه متون تخصصی برق دارد 6 پلن قیمتی متنوع را به شما پیشنهاد می کند. قیمت ترجمه متون تخصصی بر اساس دو پارامتر فوریت و کیفیت تعیین می شود

قیمت ترجمه متون تخصصی برق همواره یکی از سوالات مهم در امر ترجمه متون تخصصی است. موسسه برساد با توجه به تجربه ای که در کار ترجمه متون تخصصی برق دارد 6 پلن قیمتی متنوع را به شما پیشنهاد می کند. قیمت ترجمه متون تخصصی بر اساس دو پارامتر فوریت و کیفیت تعیین می شود. ترجمه متون تخصصی برق در دو سطح کیفی خوب و عالی ارائه می شود. همچنین فوریت تحویل سفارش شامل سه حالت عادی، نیمه فوری و فوری است. ارزانترین پلن ترجمه متن تخصصی برق حالت خوب عادی و گرانترین آن در حالت عالی فوری است. به طور خلاصه پلن های ترجمه متون تخصصی برق به شرح زیر هستند:

ترجمه با کیفیت خوب – سرعت تحویل عادی (ارزانترین)

ترجمه با کیفیت خوب – سرعت تحویل نیمه فوری

ترجمه با کیفیت خوب – سرعت تحویل فوری

ترجمه با کیفیت عالی – سرعت تحویل عادی

ترجمه با کیفیت عالی – سرعت تحویل نیمه فوری

ترجمه با کیفیت عالی – سرعت تحویل فوری (گرانترین)

مبنای قیمت ترجمه متن تخصصی برق تعداد کلمات آن می باشد. پس از اینکه سفارش ترجمه را به صورت آنلاین ثبت نمودید، کارشناسان ما به دقت تعداد کلمات قابل ترجمه متن شما را شمارش کرده و برای شما پیش فاکتور ارسال می کنند.

منظور از تعداد کلمات قابل ترجمه چیست؟

شمارش کلمات متن برق توسط  نرم افزار انجام نمی شود! زیرا نرم افزار میان متن اصلی، متن رفرنس یا متن پاورقی تفاوتی قائل نیست. در هنگام ثبت سفارش ترجمه می توانید انتخاب کنید که فقط متن ترجمه شود یا پاورقی ها، جداول و شکل ها (در صورت وجود) هم ترجمه شوند. کارشناس ما بر اساس درخواست شما اقدام به شمارش کلمات متن می کند.

در هنگام ثبت سفارش ترجمه برق نگران انتخاب پلن نباشید زیرا ما قیمت و زمان تحویل هر 6 پلن را به شما اعلام می کنیم و شما می توانید به راحتی بر اساس ملاحظات خود پلن ترجمه مناسب را انتخاب کنید.

برای اطلاع از تفاوت ترجمه خوب برق و ترجمه عالی برق کلیک کنید.

برای اطلاع از ترجمه عادی متن برق، ترجمه نیمه فوری برق و ترجمه فوری متن برق کلیک کنید.

جهت مشاهده تعرفه ترجمه متون تخصصی برق کلیک کنید.

همچنین کارشناسان ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. برای تماس با ما کلیک کنید.




درباره دیکشنری تخصصی برساد


دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است. استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.