ترجمه فوری متون تخصصی برق

ترجمه متون تخصصی برق در موسسه برساد در کمترین زمان ممکن انجام می شود. تنها با چند کلیک سفارش ترجمه را ارسال نمایید تا کار ترجمه آن آغاز شود.

ترجمه متون تخصصی برق در موسسه برساد در کمترین زمان ممکن انجام می شود. تنها با چند کلیک سفارش ترجمه را ارسال نمایید تا کار ترجمه آن آغاز شود. سفارش ترجمه متن برق از نظر سرعت تحویل به سه صورت است:

ترجمه متن برق با سرعت عادی

ترجمه متن تخصصی برق با سرعت نیمه فوری که 25 درصد سریع تر از حالت عادی است.

ترجمه متن برق با سرعت فوری که 50 درصد سریع تر از حالت عادی است.

احتمالا عجله دارید؟

ممکن است برای تحویل متن ترجمه برق عجله داشته باشید و در هنگام ثبت سفارش ترجمه حالت فوری را انتخاب کنید. به عنوان مثال شما 4 روز برای دریافت ترجمه زمان دارید و حالت فوری را هم انتخاب کرده اید اما پس از بررسی متن مشخص می شود که ترجمه شما در حالت عادی هم 4 روزه آماده می شود. در این حالت به پرداخت هزینه اضافی برای ترجمه فوری نیازی نیست و حالت عادی نیاز شما را برآورده می کند.

یک مثال:

فرض کنید ترجمه در حالت عادی 8 روز به طول می انجامد. ترجمه نیمه فوری 25 درصد سریع تر است پس حالت نیمه فوری 6 روز می شود. ترجمه فوری هم 50 درصد سریع تر است پس ترجمه فوری 4 روز طول خواهد کشید.

توجه بفرمایید که هزینه ترجمه با افزایش فوریت افزایش پیدا می کند. بنابراین طبق محدودیت زمانی که دارید زمان تحویل مناسب را انتخاب کنید که هزینه اضافی پرداخت نکنید. برای اطلاع از قیمت ترجمه برق کلیک کنید.

همچنین در هر ساعت از شبانه روز می توانید با کارشناسان تماس بگیرید. برای تماس با ما و دریافت راهنمایی در خصوص ترجمه متون تخصصی برق کلیک کنید.




درباره دیکشنری تخصصی برساد


دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است. استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.