قیمت ترجمه متون تخصصی عمران

یکی از مهمترین سوالاتی که اغلب پرسیده می شود، هزینه ترجمه متون تخصصی عمران است. موسسه برساد با داشتن سابقه طولانی و چند ساله در امر ترجمه متون تخصصی و بویژه ترجمه متون عمران، پلن های قیمتی متنوعی را به دانشجویان و اساتید عمران ارائه می نماید.

یکی از مهمترین سوالاتی که اغلب پرسیده می شود، هزینه ترجمه متون تخصصی عمران است. موسسه برساد با داشتن سابقه طولانی و چند ساله در امر ترجمه متون تخصصی و بویژه ترجمه متون عمران، پلن های قیمتی متنوعی را به دانشجویان و اساتید عمران ارائه می نماید. قیمت هر پلن بر مبنای کیفیت ترجمه و فوریت انجام آن تعیین می شود. با افزیش فوریت و کیفیت ترجمه هزینه آن نیز افزایش پیدا می کند و برعکس. به عنوان مثال ترجمه با کیفیت خوب و موعد تحویل عادی ارزانترین ترجمه متون تخصصی عمران است. به طور خلاصه 6 پلن زیر برای ترجمه متون تخصصی عمران پیشنهاد می شود:

ترجمه با کیفیت خوب – سرعت تحویل عادی (ارزانترین)

ترجمه با کیفیت خوب – سرعت تحویل نیمه فوری

ترجمه با کیفیت خوب – سرعت تحویل فوری

ترجمه با کیفیت عالی – سرعت تحویل عادی

ترجمه با کیفیت عالی – سرعت تحویل نیمه فوری

ترجمه با کیفیت عالی – سرعت تحویل فوری (گرانترین)

البته مبنای قیمت همه پلن های فوق تعداد کلمات قابل ترجمه متن است. کلمات قابل ترجمه متن تخصصی عمران به دقت و توسط کارشناسان ما شمارش می شود. به عنوان مثال رفرنس های یک متن ترجمه نمی شوند، بنابراین جزء کلمات قابل ترجمه نیستند. مگر اینکه کاربر مشخصا اعلام نماید که رفرنس متن عمران ترجمه شود. به غیر از ترجمه متن اصلی ترجمه بقیه قسمت ها از جمله متن داخل شکل ها و زیرنویس آنها، متن جداول یا زیر نویس آنها و پاورقی ها به انتخاب کاربر انجام می شوند. به همین دلیل برای تعیین دقیق قیمت ترجمه متون تخصصی عمران، تعداد کلمات آن توسط اپراتور و طبق سفارش کاربر شمارش می شود.

به این کار شمارش کلمات قابل ترجمه می گویند که سبب می شود قیمت ترجمه متون تخصصی عمران کاملا دقیق محاسبه شود.

در هنگام ثبت سفارش ترجمه عمران فوریت و کیفیت مورد نظر خود را با توجه به حساسیت متن و محدودیت زمانی که دارید انتخاب نمایید. ما پیش فاکتورهزینه هر 6 پلن را به صورت جداگانه به شما از طریق ایمیل اعلام می کنیم. پیش از پرداخت هزینه سفارش ترجمه به راحتی می توانید پلن خود را تغییر دهید.

جهت کسب اطلاعات در خصوص تفاوت ترجمه عمران با کیفیت خوب و ترجمه عمران با کیفیت عالی کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات درباره ترجمه عادی عمران، ترجمه نیمه فوری عمران و ترجمه فوری عمران کلیک کنید.

تعرفه ترجمه متون تخصصی را از این قسمت ببینید.

لازم به ذکر است که هم ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات عمران و هم ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی عمران بر اساس تعداد کلمات قیمت گذاری می شوند و شامل 6 پلن قیمتی هستند.

اگر سوال دیگری درباره قیمت ترجمه دارید در هر ساعت از شبانه روز می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.




درباره دیکشنری تخصصی برساد


دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است. استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.