چه نوع متن تخصصی عمران ترجمه می کنید؟

موسسه برساد با داشتن تیمی خبره از مترجمین مهندسی عمران به ترجمه کلیه متون و مقالات تخصصی عمران اقدام می کند. خدمات ترجمه متون تخصصی شامل ترجمه فارسی به انگلیسی و ترجمه انگلیسی به فارسی عمران می باشد


موسسه برساد با داشتن تیمی خبره از مترجمین مهندسی عمران به ترجمه کلیه متون و مقالات تخصصی عمران اقدام می کند. خدمات ترجمه متون تخصصی شامل ترجمه فارسی به انگلیسی و ترجمه انگلیسی به فارسی عمران می باشد.

ترجمه کتاب های تخصصی عمران

ممکن است قصد چاپ کتاب مهندسی عمران را داشته باشید و در این میان از منابع انگلیسی مختلفی هم استفاده کرده باشید. در این حالت می توانید از سرویس ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی عمران موسسه برساد استفاده نمایید. ترجمه کتاب عمران یا ترجمه بخش های مختلف از یک یا چند کتاب عمران توسط مترجمین ما قابل انجام است.

همچنین ممکن است کتاب مهندسی عمران به زبان فارسی نگارش کرده باشید و قصد داشته باشید که آن را در مجامع بین المللی ارائه نمایید. ترجمه فارسی به انگلیسی کتاب عمران یکی از بهترین راه های حضور شما در مجامع علمی مهندسی عمران است.

 ترجمه مستندات و دستورالعمل های عمران

ممکن است شرکت یا سازمان شما در یک پروژه بین المللی فعال باشد و یا در پروژه های ساخت و ساز از پیمانکاران خارجی استفاده کرده باشید. در این حالت ترجمه اسناد و دستورالعمل ها از فارسی به انگلیسی و همچنین از انگلیسی به فارسی سبب تسهیل جریان اطلاعات در بین دست اندرکاران پروژه عمرانی شده و بازدهی پروژه افزایش پیدا می کند.  

ترجمه پایانامه عمران

ترجمه فارسی به انگلیسی پایانامه عمران می تواند راه حضور شما در مجامع بین المللی را هموار کند. شما می توانید ترجمه کل پایانامه خود را به موسسه برساد سپرده و نسخه انگلیسی آن را تحویل بگیرید. همچنین ترجمه چکیده پایانامه عمران از فارسی به انگلیسی تقریبا  در انجام کلیه پایانامه های عمران الزامی است. ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایانامه عمران را به موسسه برساد بسپارید.

همچنین پایانامه های بسیار پرباری هر ساله در سطح جهان در زمینه عمران تولید می شوند که عمدتا به زبان انگلیسی هستند. ترجمه انگلیسی به فارسی پایانامه های مهندسی عمران می تواند حقایق علمی جذابی را برای شما آشکار کند .

ترجمه متون و مقالات گرایش های عمران

ترجمه متون و مقالات تخصصی همه گرایش های عمران در موسسه برساد انجام می شود. ترجمه متون تخصصی ژئودزی، ترجمه متون تخصصی سیستم های اطلاعات جغرافیایی، ترجمه متون تخصصی فتوگرامتری، ترجمه متون تخصصی سازه، ترجمه متون تخصصی زلزله،  ترجمه متون تخصصی آب، ترجمه متون تخصصی نقشه برداری و ترجمه متون تخصصی سایر گرایشه های عمران در موسسه برساد انجام می شود


ترجمه مقالات ISI مهندسی عمران

برای کسب اطلاعات در این خصوص بخش مربوط به ترجمه مقالات ISI عمران را مشاهده نمایید.




درباره دیکشنری تخصصی برساد


دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است. استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.