ترجمه فوری متون تخصصی عمران

موسسه برساد با داشتن قوی ترین مترجمین عمران در کمترین زمان ممکن اقدام به ترجمه کلیه متون تخصصی عمران می نماید

موسسه برساد با داشتن قوی ترین مترجمین عمران در کمترین زمان ممکن اقدام به ترجمه کلیه متون تخصصی عمران می نماید. در نظر داشته باشید که مدت زمان لازم برای ترجمه هر متنی با متن دیگر عمران متفاوت است. هر قدر حجم مطالب بیشتر باشد ترجمه متن تخصصی عمران به زمان بیشتری نیاز خواهد داشت. موسسه برساد متون تخصصی عمران را با سه دسته بندی زمانی ترجمه می کند:

ترجمه متن عمران با سرعت عادی

ترجمه متن تخصصی عمران با سرعت نیمه فوری که 25 درصد از حالت عادی سریع تر انجام می شود.

ترجمه متن تخصصی عمران با سرعت فوری که 50 درصد سریع تر از حالت عادی اجام می شود.

به عنوان مثال اگر ترجمه متن تخصصی عمران در حالت عادی 8 روز زمان نیاز داشته باشد، حالت نیمه فوری 6 روز و حالت فوری 4 روز به طول می انجامند. یا مثلا اگر زمان ترجمه عادی 4 روز باشد، ترجمه نیمه فوری 3 روز و ترجمه فوری 2 روز زمان می برد.

کدام حالت را انتخاب کنم؟

در هنگام ثبت سفارش ترجمه عمران نگران انتخاب زمان تحویل نباشید چون ما هر سه تاریخ تحویل عادی، نیمه فوری و فوری را به شما اعلام می کنیم و شما می توانید با توجه به محدودیت زمانی که دارید تاریخ مناسب را انتخاب نمایید. به عنوان مثال شما عجله دارید و محدودیت زمانی شما 4 روز است و حالت فوری را انتخاب می کنید، ما متن شما را بررسی می کنیم و مشخص می شود که متن  عمران شما در حالت عادی 4 روز، نیمه فوری 3 روز و فوری 2 روز زمان برای ترجمه نیاز دارد. در این حالت شما به راحتی می توانید پلن خود را به حالت عادی تغییر دهید و برای ترجمه سریع تر متن عمران هزینه اضافی پرداخت نکنید.

تعرفه ترجمه متون تخصصی را با جزئیات بیشتر ببینید.

در هر ساعت از شبانه روز می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و هر گونه سوال و ابهامی داشتید رفع نمایید.




درباره دیکشنری تخصصی برساد


دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است. استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.