ارزانترین قیمت ترجمه روانشناسی

موسسه برساد با توجه به تجربه ای که در زمینه ترجمه متون تخصصی روانشناسی دارد 6 پلن قیمتی متنوع به شما پیشنهاد می دهد. ارزانترین پلن ترجمه مربوط به پلن خوب و عادی است.

موسسه برساد با توجه به تجربه ای که در زمینه ترجمه متون تخصصی روانشناسی دارد 6 پلن قیمتی متنوع به شما پیشنهاد می دهد. ارزانترین پلن ترجمه مربوط به پلن خوب و عادی است. به طور خلاصه 6 پلن قیمتی به شرح زیر هستند:

ترجمه روانشناسی با کیفیت خوب – سرعت تحویل عادی (ارزانترین)

ترجمه روانشناسی با کیفیت خوب – سرعت تحویل نیمه فوری

ترجمه روانشناسی با کیفیت خوب – سرعت تحویل فوری

ترجمه روانشناسی با کیفیت عالی – سرعت تحویل عادی

ترجمه روانشناسی با کیفیت عالی – سرعت تحویل نیمه فوری

ترجمه روانشناسی با کیفیت عالی – سرعت تحویل فوری (گرانترین)

قیمت ترجمه متون تخصصی روانشناسی به عوامل زیر بستگی دارد:

حجم متن؛ هر چقدر تعداد کلمات قابل ترجمه یک متن کمتر باشد، قیمت ترجمه ارزانتر است.

سرعت تحویل؛ که می تواند عادی، نیمه فوری و فوری باشد. ترجمه روانشناسی با سرعت عادی از همه ارانتر است. (کلیک برای جزئیات بیشتر)

کیفیت ترجمه؛ عالی و خوب. ترجمه متن روانشناسی با کیفیت خوب ارزانتر است.(کلیک برای جزئیات بیشتر)

زبان مبدا و مقصد؛ ترجمه انگلیسی به فارسی متن تخصصی روانشناسی از ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی ارزانتر است.

در هنگام ثبت سفارش ترجمه روانشناسی نگران انتخاب پلن نباشید زیرا ما قیمت و تاریخ تحویل هر 6 پلن را به شما اعلام می کنیم و شما می توانید با توجه به حساسیت متن روانشناسی و محدودیت زمانی که دارید یکی از پلن ها را انتخاب نمایید.

منظور از تعداد کلمات قابل ترجمه چیست؟

یک متن روانشناسی از متن اصلی و رفرنس ها تشکیل شده است. علاوه بر این یک متن روانشناسی ممکن است شامل پیوست، پاورقی، جدول و شکل نیز باشد. در حالت عادی فقط متن اصلی ترجمه می شود. مگر اینکه کاربر درخواست نماید که سایر بخش های متن روانشناسی هم ترجمه شوند. بنابراین منظور از تعداد کلمات قابل ترجمه محاسبه تعداد کلمات بخش هایی است که کابر برای ترجمه مشخص می کند.

چگونه کلمات متن روانشناسی را شمارش می کنید؟

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم یک متن روانشناسی از بخش های مختلفی تشکیل شده است. تفکیک این بخش ها برای ترجمه فقط توسط کارشناس قابل انجام است. بنابراین برای حفظ حقوق کاربران گرامی کلمات قابل ترجمه توسط کارشناسان ما و به دقت شمرده می شود.

جهت تخمین قیمت و زمان تحویل ترجمه کلیک کنید.




درباره دیکشنری تخصصی برساد


دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است. استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.