ترجمه فوری متون روانشناسی

. تجربه ما نشان می دهد که محدودیت زمانی کاربران گرامی برای ترجمه متون روانشناسی متفاوت است. به همین دلیل ما سه بازه زمانی متفاوت برای ترجمه متون روانشناسی ارائه می دهیم

موسسه ترجمه برساد ده ها مترجم حرفه ای روانشناسی دارد و به راحتی می تواند در کمترین زمان ممکن هر نوع متن روانشناسی را برای شما ترجمه کند. ترجمه مقاله روانشناسی، ترجمه کتب روانشناسی، ترجمه آزمون های روانشناسی و ترجمه سایر متون تخصصی روانشناسی توسط مترجمین برساد انجام می شود. تجربه ما نشان می دهد که محدودیت زمانی کاربران گرامی برای ترجمه متون روانشناسی متفاوت است. به همین دلیل ما سه بازه زمانی متفاوت برای ترجمه متون روانشناسی ارائه می دهیم:

ترجمه روانشناسی با سرعت عادی

ترجمه روانشناسی با سرعت نیمه فوری که 25 درصد زودتراز حالت عادی آماده می شود.

ترجمه روانشنسی با سرعت فوری که 50 درصد سریعتر از حالت عادی انجام می شود.

من خیلی عجله دارم!

ممکن است برای ترجمه متن روانشناسی عجله داشته و سرعت فوری را انتخاب کنید. اما فراموش نکنید که ما تاریخ تحویل هر سه حالت را به شما اعلام می کنیم و شما می توانید مناسبترین تاریخ تحویل را انتخاب نمایید. به عنوان مثال شما عجله دارید که در 6 روز متن ترجمه شده روانشناسی را دریافت کنید.

ما متن شما را بررسی می کنیم و مشخص می شود که متن شما در حالت عادی 6 روز در حالت نیمه فوری 4.5 روز و در حالت فوری 3 روز زمان ترجمه نیاز دارد. در این حالت شما به راحتی می توانید حالت تحویل فوری را به تحویل عادی تغییر دهید و برای ترجمه متن روانشناسی هزینه اضافی پرداخت نکنید.

همچنین به این نکته توجه کنید که زمان ترجمه هر متن روانشناسی ممکن از با زمان ترجمه متن دیگر متفاوت باشد. چرا که ممکن است تعداد کلمات آنها با هم متفاوت باشد.




درباره دیکشنری تخصصی برساد


دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است. استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.