ترجمه فوری متون تخصصی حقوق

موسسه برساد با داشتن ده ها مترجم حرفه ای حقوق قادر است انواع متون تخصصی و مقالات ISI حقوق را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ترجمه کند

موسسه برساد با داشتن ده ها مترجم حرفه ای حقوق قادر است انواع متون تخصصی و مقالات ISI حقوق را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ترجمه کند. تجربه موسسه برساد در ترجمه متون تخصصی حقوق نشان می دهد که معمولا کاربران محدودیت های زمانی متفاوتی دارند.

به همین دلیل فوریت ترجمه متون حقوقی با سه بازه زمانی قابل ارائه است:

ترجمه عادی

ترجمه نیمه فوری متون تخصصی حقوق که 25 درصد از حالت عادی زودتر تحویل داده می شود.

ترجمه فوری متن تخصصی حقوق که از حالت عادی 50 درصد زودتر قابل تحویل است.

مثلا اگر ترجمه متن تخصص حقوق در حالت عادی 8 روز زمان نیاز داشته باشد، ترجمه همان متن حقوق در حالت نیمه فوری 6 روز و در حالت فوری 4 روز زمان نیاز خواهد داشت.

دقت داشته باشید که زمان لازم برای ترجمه هر متن حقوقی با دیگری ممکن است متفاوت باشد. زیرا حجم متن ها (تعداد کلماتشان) ممکن است متفاوت باشد. با این وجود در هنگام ثبت سفارش ترجمه اصلا نگرانی و دغدغه انتخاب حالت عادی، نیمه فوری یا فوری را نداشته باشید و یکی را انتخاب کنید. ما تاریخ دقیق تحویل هر سه حالت را برای شما ارسال می کنیم و شما با توجه به محدودیت زمانی که دارید مناسبترین حالت را انتخاب خواهید کرد.




درباره دیکشنری تخصصی برساد


دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است. استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.