چه نوع متون حقوقی ترجمه می کنید؟

موسسه برساد با داشتن ده ها مترجم حرفه ای حقوق ترجمه انواع متون حقوقی را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین سطح کیفیت انجام می دهد

موسسه برساد با داشتن ده ها مترجم حرفه ای حقوق ترجمه انواع متون حقوقی را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین سطح کیفیت انجام می دهد. ترجمه فارسی به انگلیسی و ترجمه انگلیسی به فارسی کتاب های حقوق، ترجمه مقالات ISI حقوق، ترجمه پایانامه حقوق و ترجمه سایر متون حقوقی در موسسه برساد انجام می شود.

ترجمه پایانامه حقوق

ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایانامه حقوق معمولا در ارائه پایانامه حقوق لازم است. ترجمه چکیده پایانامه حقوق را به موسسه برساد بسپارید. ممکن است یک پایانامه انگلیسی حقوق در اختیار شما باشد، شما می توانید برای رسیدن به اهداف زیر پایانامه را از انگلیسی به فارسی ترجمه کنید:

آگاهی از مفاد پایانامه

ایده گرفتن از زمینه پژوهشی پایانامه

استفاده از بخش هایی از پایانامه ترجمه شده به عنوان منبع

برعکس ممکن است تمایل داشته باشید که پایانامه حقوق خود را از فارسی به انگلیسی ترجمه کنید. ترجمه فارسی به انگلیسی پایانامه راه اتصال شما به جامعه بین المللی حقوق را هموار می کند.

ترجمه کتاب های حقوق

ترجمه انگلیسی به فارسی کتاب های حقوق توسط مترجمین برساد انجام می شود. ممکن است در حال تالیف یا گردآوری یک کتاب حقوقی باشید. اگر در این میان از منابع انگلیسی حقوق استفاده می نمایید ترجمه آنها را به موسسه برساد بسپارید. همچنین امکان ترجمه فارسی به انگلیسی کتاب های حقوق هم در موسسه برساد میسر است.

ترجمه متون گرایش های حقوق

ترجمه متون تخصصی انواع گرایش های حقوق اعم از ترجمه متون حقوق جرم و جزا، ترجمه متون حقوق بین الملل، ترجمه متون حقوق عمومی، ترجمه متون حقوق خصوصی، ترجمه متون حقوق تجارت و بازرگانی و ترجمه متون تخصصی سایر گرایش های حقوق توسط مترجمین حقوق موسسه برساد انجام می شود.




درباره دیکشنری تخصصی برساد


دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است. استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.