ترجمه فوری متون تخصصی کامپیوتر

موسسه برساد با داشتن ده ها مترجم حرفه ای در زمینه مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات قادر است در کمترین زمان ممکن سفارش ترجمه تخصصی کامپیوتر را برای شما انجام دهد


موسسه برساد با داشتن ده ها مترجم حرفه ای در زمینه مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات قادر است در کمترین زمان ممکن سفارش ترجمه تخصصی کامپیوتر را برای شما انجام دهد.

مهمترین عامل در سرعت انجام سفارش ترجمه کامپیوتر چیست؟

تنها عاملی که روی سرعت انجام ترجمه تخصصی کامپیوتر اثر می گذارد تعداد کلمات آن است. هر چقدر تعداد کلمات یک متن کمتر باشد ترجمه آن سریع تر انجام خواهد شد. به عنوان مثال ترجمه یک متن با 10000 کلمه به طور میانگین دو برابر ترجمه متن 5000 کلمه ای زمان نیاز دارد. اما امکان ترجمه سریع تر هم در موسسه برساد وجود دارد. موسسه برساد به تجربه دریافته است که اغلب متقاضیان ترجمه متن کامپیوتر محدودیت های زمانی کاملا متفاوتی دارند. به همین دلیل ما سه بازه زمانی مختلف برای ترجمه تخصصی کامپیوتر ارائه می دهیم.

ترجمه متن کامپیوتر با سرعت عادی

ترجمه متن کامپیوتر با سرعت نیمه فوری؛ که ترجمه آن 25 درصد زودتر از حالت عادی انجام می شود.

ترجمه متن کامپیوتر با سرعت فوری؛ که ترجمه آن 50 درصد سریع تر از حالت عادی قابل تحویل است.

به عنوان مثال اگر ترجمه یک متن تخصصی کامپیوتر در حالت عادی 8 روز زمان نیاز داشته باشد، ترجمه همان متن در حالت نیمه فوری 6 روز و در حالت فوری 4 روز به طول خواهد انجامید.

در هنگام ثبت سفارش ترجمه نگران انتخاب یکی از این سه حالت نباشید. چون ما تعداد کلمات متن تخصصی شما را شمارش کرده و بر اساس آن تاریخ تحویل عادی، نیمه فوری و فوری را به شما اعلام می کنیم. شما می توانید بر اساس محدودیت زمانی که دارید مناسبترین تاریخ تحویل را انتخاب نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.




درباره دیکشنری تخصصی برساد


دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است. استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.