چه نوع متون تخصصی کامپیوتر را ترجمه می کنید؟

موسسه برساد با در اختیار داشتن ده ها مترجم تخصصی در رشته کامپیوتر و IT قادر است هر نوع متن تخصصی یا مقاله ISI رشته مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات را ترجمه کند. ترجمه متون همه شاخه های کامپیوتر مانند شبکه، امنیت، پایگاه داده، علوم کامپیوتر، مدیریت IT و ... در موسسه برساد انجام می شود


موسسه برساد با در اختیار داشتن ده ها مترجم تخصصی در رشته کامپیوتر و IT قادر است هر نوع متن تخصصی یا مقاله ISI رشته مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات را ترجمه کند. ترجمه متون همه شاخه های کامپیوتر مانند شبکه، امنیت، پایگاه داده، علوم کامپیوتر، مدیریت IT و ... در موسسه برساد انجام می شود.

ترجمه متون تخصصی در موسسه برساد ترجمه فارسی به انگلیسی متون و مقالات کامپیوتر و یا ترجمه انگلیسی به فارسی را شامل می شود.

ترجمه تخصصی پایانامه کامپیوتر

ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایانامه کامپیوتر توسط مترجمین موسسه برساد انجام می شود. ممکن است تمایل داشته باشید که پایانامه IT خود را برای ارائه در مجامع بین المللی از فارسی به انگلیسی ترجمه نمایید. با این کار می توانید به راحتی در مجامع علمی کامپیوتر حضور یافته و نتایج پژوهش های خود را در سطح جهانی به اشتراک بگذارید. در این صورت می توانید ترجمه فارسی به انگلیسی کل پایانامه را به موسسه برساد بسپارید.

همچنین امکان دارد که یک پایانامه معتبر به زبان انگلیسی در اختیار داشته باشید که در زمینه IT و کامپیوتر باشد. ترجمه انگلیسی به فارسی این پایانامه IT مزیت های زیر را برای شما به دنبال خواهد داشت:

اطلاعات و نتایج تحقیق پایانامه کامپیوتر به طور کامل برای شما آشکار و قابل استفاده خواهد شد.

می توانید برای زمینه های تحقیقاتی و پژوهشی خود از این پایانامه کمک و ایده بگیرید.

 

ترجمه کتب فناوری اطلاعات و کامپیوتر

اگر در زمینه کامپیوتر یا فناوری اطلاعات قصد تالیف و انتشار کتاب را دارید می توانید ترجمه  انگلیسی به فارسی کتاب IT  و یا ترجمه انگلیسی به فارسی بخش های منتخب آن را به موسسه برساد بسپارید. همچنین ممکن است کتابی را به زبان فارسی و در زمینه IT نگارش کرده و قصد ارائه آن در مجامع بین المللی را داشته باشید. ترجمه فارسی به انگلیسی کتاب کامپیوتر را به موسسه برساد بسپارید.

ترجمه متون تخصصی گرایش های کامپیوتر

ترجمه متون و مقالات ISI رایانش امن، ترجمه متون و مقالات ISI، ترجمه متون و مقالات ISI شبکه های کامپیوتری، ترجمه متون و مقالات ISI گرایش نرم افزار، ترجمه متون و مقالات ISI هوش مصنوعی و رباتیک، ترجمه متون و مقالات ISI معماری سیستم های کامپیوتری، ترجمه متون و مقالات ISI تجارت الکترونیک ، ترجمه متون و مقالات ISI در زمینه امنیت اطلاعات و ترجمه متون تخصصی سایر گرایش های کامپیوتر در موسسه برساد انجام می شود.

 

ترجمه پاورپوینت یا بروشور در زمینه IT

ترجمه انگلیسی به فارسی اسلایدهای کامپیوتر و بالعکس با بالاترین کیفیت در موسسه برساد انجام می شود.

ترجمه سایت، ترجمه راهنمای نرم افزار، ترجمه کاتالوگ تجهیزات IT و متونی از این دست در موسسه برساد پذیرفته می شود.

چنانچه قصد دارید سایت خود را دو زبانه (انگلیسی و فارسی) کنید

چنانچه قصد بومی سازی نرم افزار خارجی را دارید

چنانچه قصد ارائه نرم افزار خود در بازارهای جهانی را دارید

چنانچه وارد کننده یا صادر کننده تجهیزات شبکه و IT هستید

می توانید ترجمه فارسی به انگلیسی یا ترجمه انگلیسی به فارسی متون مرتبط با موارد فوق را از موسسه برساد بخواهید.

 

ترجمه مقالات ISI کامپیوتر

ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات ISI کامپیوتر و IT در موسسه برساد با گارانتی انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر بخش مربوطه را مشاهده نمایید.




درباره دیکشنری تخصصی برساد


دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است. استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.