هزینه ترجمه تخصصی پزشکی

ترجمه متون تخصصی پزشکی در موسسه برساد با قیمت های بسیار مناسب و در عین حال با کیفیت بسیار بالا انجام می شود. در مجموع چند عامل اصلی در تعیین قیمت ترجمه تخصصی پزشکی تاثیر گزار هستند که در ادامه به تشریح آنها پرداخته ایم

ترجمه متون تخصصی پزشکی در موسسه برساد با قیمت های بسیار مناسب و در عین حال با کیفیت بسیار بالا انجام می شود. در مجموع چند عامل اصلی در تعیین قیمت ترجمه تخصصی پزشکی تاثیر گزار هستند که در ادامه به تشریح آنها پرداخته ایم:

عامل اول: تعداد کلمات قابل ترجمه؛ هر چقدر تعداد کلمات قابل ترجمه یک متن تخصصی پزشکی کمتر باشد ترجمه آن ارزانتر است.

عامل دوم: کیفیت ترجمه؛ ترجمه پزشکی با کیفیت خوب از ترجمه پزشکی با کیفیت عالی ارزانتر است. ( برای مشاهده جزئیات کلیک کنید )

عامل سوم: سرعت تحویل؛ ترجمه تخصصی پزشکی با سرعت تحویل عادی از سرعت نیمه فوری ارزانتر است، همچنین حالت نیمه فوری نیز از حالت فوری ارزانتر است. ( برای مشاهده جزئیات کلیک کنید )

عامل چهارم: زبان مبداء و مقصد؛ ترجمه انگلیسی به فارسی پزشکی از ترجمه فارسی به انگلیسی پزشکی ارزانتر است.

عامل اول و چهارم به ماهیت خود متن باز می گردند، اما از ترکیب عامل دوم و سوم یعنی کیفیت ترجمه و فوریت ترجمه می توان 6 پلن قیمتی متنوع تعریف کرد. موسسه برساد به تجربه دریافته است که نیاز اساتید و دانشجویان پزشکی از نظر کیفیت و فوریت ترجمه با هم متفاوت است. به همین دلیل ما برای هر سفارش ترجمه تخصصی پزشکی 6 پلن قیمتی متنوع به شما پیشنهاد می کنیم که به طور خلاصه از این قرار هستند:

ترجمه پزشکی با کیفیت خوب – سرعت تحویل عادی (ارزانترین)

ترجمه پزشکی با کیفیت خوب – سرعت تحویل نیمه فوری

ترجمه پزشکی با کیفیت خوب – سرعت تحویل فوری

ترجمه پزشکی با کیفیت عالی – سرعت تحویل عادی

ترجمه پزشکی با کیفیت عالی – سرعت تحویل نیمه فوری

ترجمه پزشکی با کیفیت عالی – سرعت تحویل فوری (بالاترین قیمت)

توجه فرمایید که بالاترین قیمت در موسسه برساد از بسیاری از موسسات دیگر پایین تر است در عین حال که کیفیت ترجمه تخصصی پزشکی در موسسه برساد تضمین شده است.

برای مشاهده و تخمین قیمت ترجمه پزشکی کلیک نمایید.

پس از اینکه سفارش ترجمه پزشکی را ثبت نمودید کارشناسان ما تعداد کلمات قابل ترجمه متن شما را شمارش کرده و قیمت و زمان تحویل هر 6 پلن را به شما اعلام می نمایند. شما نیز می توانید بر اساس ملاحظات خود و محدودیت زمانی که دارید بهترین پلن را انتخاب نمایید.

منظور از تعداد کلمات قابل ترجمه چیست؟

به طور خلاصه کلمات قابل ترجمه پزشکی مربوط به بخش هایی می شود که کاربر درخواست ترجمه آن را دارد. متن پزشکی یا مقاله پزشکی از بخش های مختلفی تشکیل شده است. یک بخش که عموما ترجمه می شود متن اصلی بوده و بخش های دیگر مانند پاورقی، شکل ها، جدول ها و یا رفرنس ها بنا به درخواست کاربر ترجمه می شوند. کارشناسان ما با توجه به درخواست کاربر و به دقت کلمات قابل ترجمه متن تخصصی پزشکی را شمارش می نمایند.




درباره دیکشنری تخصصی برساد


دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است. استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.