ترجمه فوری متون پزشکی

موسسه برساد با در اختیار داشتن ده ها مترجم حرفه ای در زمینه پزشکی قادر است تا ترجمه تخصصی پزشکی را به صورت فوری و در کمترین زمان ممکن انجام دهد

موسسه برساد با در اختیار داشتن ده ها مترجم حرفه ای در زمینه پزشکی قادر است تا ترجمه تخصصی پزشکی را به صورت فوری و در کمترین زمان ممکن انجام دهد. تجربه ما نشان می دهد که تعریف کاربران از ترجمه فوری متون تخصصی پزشکی با هم فرق دارد. ممکن است فردی ترجمه 4 روزه را فوری بداند و فرد دیگری ترجمه یک هفته ای را فوری تلقی کند. از طرف دیگر توجه به این نکته ضروری است که اصلی ترین عامل تعیین کننده در سرعت انجام ترجمه تخصصی پزشکی تعداد کلمات آن است. مثلا به طور میانگین ترجمه یک متن 4000 کلمه ای دو برابر ترجمه یک متن 2000 کلمه ای زمان نیاز دارد.

از این رو جهت تامین نیاز اساتید و دانشجویان عزیز پزشکی در موسسه برساد ترجمه متون تخصصی پزشکی در سه بازه زمانی مختلف قابل تحویل است.

ترجمه تخصصی پزشکی با سرعت عادی

ترجمه تخصصی پزشکی با سرعت نیمه فوری؛ که 25 درصد از ترجمه عادی زودتر تحویل داده خواهد شد.

ترجمه تخصصی پزشکی با سرعت فوری؛ که 50 درصد از ترجمه عادی سریعتر تحویل داده می شود.

پس از اینکه سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمودید، کارشناسان ما متن تخصصی پزشکی را بررسی کرده و بر مبنای تعداد کلمات آن تاریخ تحویل در حالت عادی، نیمه فوری و فوری را به شما اعلام می کنند. شما نیز می توانید با توجه به محدودیت زمانی که دارید مناسب ترین موعد تحویل را انتخاب نمایید.

یک مثال دیگر

فرض کنید ترجمه تخصصی پزشکی در حالت عادی 12 روز زمان نیاز داشته باشد. ترجمه نیمه فوری 25 درصد سریعتر است پس 9 روزه آماده خواهد شد. ترجمه فوری هم که 50 درصد سریعتر است 6 روزه حاضر می شود.

ترجمه آنی متن پزشکی!

ترجمه آنی امکان پذیر نیست، زیرا مترجم برای تعداد کلماتی که می تواند در یک روز ترجمه کند محدودیت دارد. حتی در فوری ترین حالت یک مترجم قادر به ترجمه تخصصی پزشکی بیش از تعداد محدودی کلمه در روز نیست. فشار بیش از این بر مترجم ممکن است باعث کاهش شدید کیفیت ترجمه شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.




درباره دیکشنری تخصصی برساد


دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است. استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.