ترجمه متون تخصصی کارآفرینی

ترجمه تخصصی کارآفرینی توسط مترجم رشته مدیریت گرایش کارآفرینی به انجام می رسد.

ترجمه  متون و مقالات تخصصی کارآفرینی

کارآفرینی یکی از گرایش های مهم رشته مدیریت می باشد. کارآفرینی عبارت است از مجموعه ای از نظریه ها، فنون و روش های هدایت اثربخش فعالیت های کارآفرینی. هدف از رشته کارآفرینی تأمین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز مدیریت فعالیت های کارآفرینی در بخش خصوصی دولت و بخش عمومی، تربیت سیاست گذاران و کارشناسان کارآفرینی و مشاورین راه اندازی و توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط می باشد.

ترجمه تخصصی متون کارآفرینی

اشراف به موضوع متن یکی از مهمترین فاکتورهای انجام یک ترجمه تخصصی و موفق می باشد. جهت اشراف به متن نیاز است که فرد مترجم در زمینه موضوع مربوطه دارای پیش زمینه بوده و مطالعاتی در این خصوص داشته باشد. لذا بهترین ترجمه تخصصی توسط مترجمی به انجام می رسد که علاوه بر تسلط کامل به زبان انگلیسی رشته و گرایش یکسانی با موضوع مورد ترجمه داشته باشد. لذا ترجمه متون تخصصی کارآفرینی نیز می بایست توسط فارغ التحصیلان رشته مدیریت گرایش کارآفرینی به انجام رسد. بدین منظور در موسسه برساد علاوه بر اینکه مترجمان بر حسب رشته تفکیک شده اند بر حسب گرایش های مقاطع تحصیلات تکمیلی نیز این تفکیک صورت گرفته است. بدین ترتیب در ترجمه تخصصی مدیریت مربوط به گرایش کارآفرینی از مترجم همین گرایش استفاده می گردد.

جهت ثبت سفارش ترجمه متون تخصصی ابتدا وارد بخش عضویت شده و پس از ورد به صفحه کاربری سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید. هزینه و زمان تحویل توسط اپراتور محاسبه می شود و به اطلاع شما می رسد.




درباره دیکشنری تخصصی برساد


دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است. استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.