ترجمه فوری متون تخصصی مدیریت

موسسه برساد با داشتن تیمی خبره از مترجمین مدیریت می تواند در کمترین زمان ممکن متن تخصصی مدیریت را برای شما ترجمه نماید.

موسسه برساد با داشتن تیمی خبره از مترجمین مدیریت می تواند در کمترین زمان ممکن متن تخصصی مدیریت را برای شما ترجمه نماید. موسسه برساد با سابقه ای که در امر ترجمه متون تخصصی مدیریت دارد سه حالت  در تاریخ تحویل سفارش برای شما در نظر گرفته است که در ادامه توضیح می دهیم:

ترجمه عادی متن تخصصی مدیریت

ترجمه نیمه فوری متن تخصصی مدیریت، 25 درصد از حالت عادی سریع تر است

ترجمه فوری متن تخصصی مدیریت، 50 درصد از حالت عادی سریع تر است.

به عنوان مثال اگر ترجمه تخصصی مدیریت در حالت عادی 4 روز زمان نیاز داشته باشد، ترجمه همان متن در حالت نیمه فوری 3 روز و در حالت فوری 2 روز به طول خواهد انجامید.

در هنگام ثبت سفارش ترجمه مدیریت اصلا نگران اینکه کدام حالت را انتخاب کنید نباشید، زیرا ما تاریخ دقیق تحویل در هر سه حالت را برای شما ارسال می کنیم و شما می توانید با توجه به محدودیت زمانی که دارید مناسبترین گزینه را انتخاب نمایید.

مبنای محاسبه تاریخ تحویل ترجمه متن مدیریت، تعداد کلمات آن است بنابراین در نظر داشته باشید که زمان لازم برای ترجمه هر متن تخصصی مدیریت ممکن است با دیگری متفاوت باشد، چرا که تعداد کلمات آنها متفاوت است.

جهت مشاهده تعرفه قیمت ترجمه تخصصی کلیک کنید.

همچنین اگر هر گونه سوال یا ابهامی داشته باشید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.




درباره دیکشنری تخصصی برساد


دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است. استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.