ترجمه متون تخصصی بازاریابی

خدمات ترجمه تخصصی بازاریابی توسط مترجمان بازاریابی ارائه می گردد.

ترجمه متون و مقالات تخصصی بازاریابی

بازاریابی یکی از شاخه های مهم مدیریت بازارگانی است. فاصله ایده تا مرتفع شدن نیاز با استفاده از فرایند تبدیل ایده به کالا و مبادله آن را بازاریابی نامگذاری کرده اند. علم بازاریابی به لحاظ همبستگی بسیار زیاد با مدیریت استراتژیک در بسیاری از موارد به صورت ترکیبی به اجرا درآمده و شرکت ها استراتژی های خود را با استفاده از علوم و زیرشاخه های بازاریابی تکمیل می نمایند. در دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی دانشجویان به مباحثی چون تحقیقات بازاریابی، بازاریابی صنعتی و رفتار مصرف کننده می پردازند.

 ترجمه تخصصی متون بازاریابی

تسلط به موضوع یکی از مهمترین عوامل انجام یک ترجمه تخصصی و با کیفیت است. باکیفیت ترین ترجمه تخصصی بازاریابی توسط مترجمی به انجام می رسد که علاوه بر تسلط کامل به زبان انگلیسی، رشته و گرایش یکسانی با موضوع مورد ترجمه داشته باشد. بنابراین ترجمه متون تخصصی بازاریابی نیز باید توسط فارغ التحصیلان رشته مدیریت، گرایش بازاریابی به انجام رسد.

بدین منظور در موسسه برساد علاوه بر اینکه مترجمان بر حسب رشته تفکیک شده اند بر حسب گرایش های مقاطع تحصیلات تکمیلی نیز این تفکیک صورت گرفته است. در موسسه برساد برای ترجمه تخصصی مدیریت مربوط به گرایش بازاریابی از مترجم همین گرایش استفاده می گردد.

برای ارسال سفارش ترجمه متون تخصصی، وارد قسمت عضویت شده و بعد از ثبت نام، سفارش ترجمه خود را ارسال فرمایید.




درباره دیکشنری تخصصی برساد


دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است. استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.