ارزانترین قیمت ترجمه متون مدیریت

بنابراین موسسه برساد با تجربه چندین ساله در امر ترجمه متون تخصصی مدیریت 6 پلن قیمتی متنوع را در نظر گرفته است که با توجه به حساسیت متن ترجمه و محدودیت زمانی که دارید می توانید یکی از این پلن ها را انتخاب نمایید.

قیمت ترجمه تخصصی مدیریت به چند پارامتر بستگی دارد:

سرعت انجام ترجمه: عادی، نیمه فوری و فوری (کلیک برای جزئیات بیشتر)

کیفیت ترجمه: عالی یا خوب (کلیک برای جزئیات بیشتر)

تعداد کلمات قابل ترجمه: بدیهی است که ترجمه متن مدیریت با کلمات کمتر ارزانتر از ترجمه متن با کلمات بیشتر است.

زبان مبدا و مقصد: قیمت ترجمه فارسی به انگلیسی مدیریت با قیمت ترجمه انگلیسی به فارسی مدیریت متفاوت است.

بنابراین موسسه برساد با تجربه چندین ساله در امر ترجمه متون تخصصی مدیریت 6 پلن قیمتی متنوع را در نظر گرفته است که با توجه به حساسیت متن ترجمه و محدودیت زمانی که دارید می توانید یکی از این پلن ها را انتخاب نمایید. به طور خلاصه این 6 پلن به شرح زیر هستند:

ترجمه مدیریت با کیفیت خوب – سرعت تحویل عادی (ارزانترین)

ترجمه مدیریت با کیفیت خوب – سرعت تحویل نیمه فوری

ترجمه مدیریت با کیفیت خوب – سرعت تحویل فوری

ترجمه مدیریت با کیفیت عالی – سرعت تحویل عادی

ترجمه مدیریت با کیفیت عالی – سرعت تحویل نیمه فوری

ترجمه مدیریت با کیفیت عالی – سرعت تحویل فوری (گرانترین)

 

درهنگام ثبت سفارش ترجمه مدیریت نگران هیچ یک از موارد فوق نباشید. زیرا ما کلمات قابل ترجمه متن شما را دقیق شمرده و سپس قیمت هر 6 پلن را به صورت جداگانه به شما اعلام می کنیم. شما پس از صدور پیش فاکتور نیز می توانید با توجه به شرایط خود و محدودیت زمانی که دارید مناسب ترین پلن را به راحتی و با یک کلیک انتخاب نمایید.

منظور از تعداد کلمات قابل ترجمه چیست؟

مبنای صدور فاکتور برای یک سفارش ترجمه تعداد کلمات آن است. جهت رعایت حقوق شما کاربران گرامی، پس از این که متن تخصصی مدیریت را برای ترجمه به موسسه برساد می سپارید، کارشناسان ما به دقت کلمات بخش هایی که باید ترجمه شوند را می شمارند. به عنوان مثال رفرنس های یک متن به ندرت نیاز به ترجمه دارند بنابرین شمارش نمی شوند. مگر اینکه کاربر صراحتا اعلام نماید که رفرنس ترجمه شود. در مورد پاورقی ها، جداول و عنوان جداول، شکل ها و عنوان شکل ها هم اگر کاربر درخواست کند ترجمه می شوند. همه این مواردی که در ترجمه متن تخصصی مدیریت اختیاری هستند را می توانید در فرم ثبت سفارش ترجمه انتخاب نمایید.
جهت مشاهده جزئیات بیشتر در مورد تعرفه قیمت ترجمه کلیک نمایید.




درباره دیکشنری تخصصی برساد


دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است. استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.