گارانتی ترجمه متون تخصصی مدیریت

موسسه برساد بهترین شریک علمی شما بوده و گارانتی ترجمه متون تخصصی مدیریت در موسسه ما دائمی است. یعنی تا زمانی که از مزایای ترجمه متن تخصصی مدیریت بهره مند شوید ما در کنار شما هستیم

موسسه برساد بهترین شریک علمی شما بوده و گارانتی ترجمه متون تخصصی مدیریت در موسسه ما دائمی است. یعنی تا زمانی که از مزایای ترجمه متن تخصصی مدیریت بهره مند شوید ما در کنار شما هستیم.

چرا گارانتی دائمی؟

به این دلیل که ما یک موسسه معتبر هستیم و از کیفیت کار ترجمه متون تخصصی خودمان مطمئنیم.

و اما دلیل مهم تر

فرض کنید یک مقاله ISI در زمینه مدیریت به فارسی نگارش کرده و قصد ارسال آن به یک مجله بین المللی را دارید. بدیهی است که اولین اقدام شما این است که مقاله ISI مدیریت را از فارسی به انگلیسی ترجمه کنید. اما پس از اینکه ترجمه مقاله ISI شما را انجام دادیم و مقاله را به مجله ارسال کردید، دریافت پاسخ از آنها ممکن است چندین ماه به طول بیانجامد. اصلا جای نگرانی نیست چون اگر یکسال هم این فرایند طولانی شود گارانتی شما پا برجاست و در صورت لزوم می توانید از آن بهره مند شوید.

یا ممکن است در حال تالیف یا ترجمه کتاب در زمینه مدیریت باشید. موسسه برساد بر این نکته کاملا آگاه است که چاپ و انتشار یک کتاب ممکن است ماه ها زمان نیاز داشته باشد. به همین دلیل است که ما به ترجمه متون تخصصی مدیریت گارانتی دائمی ارائه می دهیم.

برای استفاده از گارانتی ترجمه متن تخصصی کافیست یک درخواست پشتیبانی برای ما ثبت نمایید. مترجمین ما در اسرع وقت نسبت به پیگیری و پاسخ به درخواست شما اقدام خواهند نمود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید
.




درباره دیکشنری تخصصی برساد


دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است. استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.